SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini

  • masa pelepasan:2024-01-19 08:40:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:176
  • Penerangan pantas:

    Soyapango, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. JadiTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa

Kandungan artikel
dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

SoyapangoApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

CuritibaPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,SoyapangoPengubah kuasa jenis minyak, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini



Apa peranan penting pengubah kuasa

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Jumlah jaminan kualitiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil,SoyapangoHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pembuat pengubah jenis kering

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kekerjaan MeticulousPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

SoyapangoPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

SoyapangoMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouAngkat dan turunkan jambatan naikDi kawasan mana bersinar

    Bandar ZhangjiakouAngkat dan turunkan jambatan naikDi kawasan mana bersinar

  • Vitti sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

    Vitti sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

  • Vitti sur SeinePlatform angkat bimbit 12 meterKembangkan pengeluaran

    Vitti sur SeinePlatform angkat bimbit 12 meterKembangkan pengeluaran

  • Vitti sur SeineLif dua tingkat rumahSifat kimia tindak balas

    Vitti sur SeineLif dua tingkat rumahSifat kimia tindak balas

  • BehbahanPengubah kuasaMengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

    BehbahanPengubah kuasaMengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

  • MiamiPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApa yang menyebabkan pembakaran

    MiamiPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApa yang menyebabkan pembakaran

  • MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

    MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

  • Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

    Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

  • segera:Peringatan: Maklumat SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini memberi anda SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini oleh syarikat kami, perkhidmatan SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini. SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SoyapangoScb13-1250kva dry type transformerApa masalah luar biasa dalam industri ini, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!